
| Rok prod. do | 201107 |
| nr EAN | 4047024356979 |

| Rok prod. do | 201107 |
| nr EAN | 4047024300897 |

| Rok prod. do | 201107 |
| nr EAN | 4047024772885 |

| Rok prod. do | 201107 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047025548861 |

| Rok prod. do | 201107 |
| nr EAN | 4047026507126 |

| TECDOC-Nr silnika | 23985 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759513705 |

| nr EAN | 5012759966945 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613114728 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 130 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050637487 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050639856 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1.5 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050646595 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 15,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| dla numeru OE | 8658726 |
| nr EAN | 4054224761205 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,013 |
| nr EAN | 4054224762318 |

| Kod silnika | D5204T2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 155 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300407969 |

| TECDOC-Nr silnika | 23985 |
| TECDOC-Nr silnika | 25778 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z panelem obsługi |
| TECDOC-Nr silnika | 23985 |
| TECDOC-Nr silnika | 25778 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z panelem obsługi |
| Sposób montażu | spięty |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300406832 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300677041 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 6-biegowa |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300677058 |

| Kod silnika | D5204T2 |
| Kod silnika | D5204T3 |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| nr EAN | 4082300774252 |

| Rok prod. od | 201008 |
| Rok prod. do | 201107 |
| nr EAN | 8001063684291 |

| nr EAN | 8001063697925 |

| Kod silnika | D5204T2 |
| Kod silnika | D5204T3 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5903364311162 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074282724 |

| TECDOC-Nr silnika | 23985 |
| Kod silnika | D5204T2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326813617 |

| Kod silnika | D5204T3 |
| Ciężar netto [g] | 40 |
| nr EAN | 5902048062000 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Kod silnika | D5204T3 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048926050 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4054228036484 |

| Rok prod. do | 201103 |
| Kod silnika | D5204T2 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 3276422538170 |

| Kod silnika | D5204 T2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 130 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276422540722 |

| Rok prod. do | 201103 |
| Kod silnika | D5204T2 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276423661389 |

| dla numeru silnika | D5204T3 |
| nr EAN | 3531650033614 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volvo S60 II (134) D3.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volvo S60 II (134) D3 produkowanego od 2010.04 do roku 2014.12
Jeżeli twój Volvo dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volvo S60 II (134)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volvo S60 II (134) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volvo z rocznika od 2010.04 do roku 2014.12, i mocy silnika 163 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025