nr EAN | 4251475115102 |
otwór Ø [mm] | 79,51 |
Numer komponentu | 1.75/2.0/3.0 |
Nadwymiar [mm] | 0,00 |
Wymiar standardowy [STD] |
Numer komponentu | 80002 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 80006 |
Numer komponentu | 80009 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977352195 |
Numer komponentu | 79999 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 80004 |
Numer komponentu | 80007 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977352171 |
Numer komponentu | 80000 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 80005 |
Numer komponentu | 80008 |
Nadwymiar [mm] | 0,25 |
nr EAN | 4028977352188 |
Numer komponentu | 81201 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 81202 |
Numer komponentu | 81203 |
Nadwymiar [mm] | 1,00 |
nr EAN | 4028977352201 |
Numer komponentu | 61608 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 80007 |
Numer komponentu | 87647 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977761942 |
Średnica cylindra [mm] | 79,51 |
Numer komponentu | 1. R 1,75 Cr P |
Numer komponentu | 2.M2,0 IFU Cr P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026525142 |
Średnica cylindra [mm] | 79,76 |
Numer komponentu | 1. R 1,75 Cr P |
Numer komponentu | 2.M2,0 IFU Cr P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026525135 |
Średnica cylindra [mm] | 80,01 |
Numer komponentu | 1. R 1,75 Cr P |
Numer komponentu | 2.M2,0 IFU Cr P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026525128 |
Średnica cylindra [mm] | 80,51 |
Numer komponentu | 1. R 1,75 Cr P |
Numer komponentu | 2.M2,0 IFU Cr P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026525111 |
Średnica cylindra [mm] | 79,51 |
Numer komponentu | 1. R 1,75 Cr P |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026525104 |
Średnica cylindra [mm] | 80,01 |
Numer komponentu | 1. R 1,75 Cr P |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026525081 |
Pierścienie tłokowe to elementy składowe silnika samochodowego, odpowiedzialne za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika. Są one umieszczone wokół tłoka i służą do uszczelniania cylindra, co umożliwia prawidłowe działanie silnika.
Istnieją trzy rodzaje pierścieni tłokowych: pierścienie olejowe, które służą do utrzymania odpowiedniego poziomu oleju w cylindrze; pierścienie zużycia, które służą do usuwania nadmiaru oleju z cylindra; oraz pierścienie kompresyjne, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika.
Pierścienie tłokowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal nierdzewna lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie. Są one też pokrywane specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają ich trwałość i skuteczność.
Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu pierścieni tłokowych oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę pierścieni tłokowych co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.
Podsumowując, pierścienie tłokowe są ważnymi elementami składowymi silnika samochodowego, odpowiedzialnymi za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025