Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) » mechanizm korbowy Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) » tłok Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) » pierścienie tłokowe Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B)

pierścienie tłokowe do VOLKSWAGEN CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4251475115102
otwór Ø [mm] 79,51
Numer komponentu 1.75/2.0/3.0
Nadwymiar [mm] 0,00
Wymiar standardowy [STD] 
Wymiar standardowy [STD]:
Dla komponentów, patrz: lista częsci:

Nadwymiar [mm]:0,25
Dla komponentów, patrz: lista częsci:

Nadwymiar [mm]:0,5
Dla komponentów, patrz: lista częsci:

Nadwymiar [mm]:1
Dla komponentów, patrz: lista częsci:

Numer komponentu 80002
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 80006
Numer komponentu 80009
Nadwymiar [mm] 0,50
nr EAN 4028977352195
Numer komponentu 79999
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 80004
Numer komponentu 80007
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977352171
Numer komponentu 80000
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 80005
Numer komponentu 80008
Nadwymiar [mm] 0,25
nr EAN 4028977352188
Numer komponentu 81201
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 81202
Numer komponentu 81203
Nadwymiar [mm] 1,00
nr EAN 4028977352201
Numer komponentu 61608
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 80007
Numer komponentu 87647
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977761942
Średnica cylindra [mm] 79,51
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026525142
Średnica cylindra [mm] 79,76
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026525135
Średnica cylindra [mm] 80,01
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026525128
Średnica cylindra [mm] 80,51
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2.M2,0 IFU Cr P
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026525111
Średnica cylindra [mm] 79,51
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026525104
Średnica cylindra [mm] 80,01
Numer komponentu 1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu 2. M 2,0 IFU
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026525081
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścienie tłokowe

Pierścienie tłokowe to elementy składowe silnika samochodowego, odpowiedzialne za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika. Są one umieszczone wokół tłoka i służą do uszczelniania cylindra, co umożliwia prawidłowe działanie silnika.

Istnieją trzy rodzaje pierścieni tłokowych: pierścienie olejowe, które służą do utrzymania odpowiedniego poziomu oleju w cylindrze; pierścienie zużycia, które służą do usuwania nadmiaru oleju z cylindra; oraz pierścienie kompresyjne, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika.

Pierścienie tłokowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal nierdzewna lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie. Są one też pokrywane specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają ich trwałość i skuteczność.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu pierścieni tłokowych oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę pierścieni tłokowych co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, pierścienie tłokowe są ważnymi elementami składowymi silnika samochodowego, odpowiedzialnymi za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika.