Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) » mechanizm korbowy Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) » tłok Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) » pierścienie tłokowe Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN)

pierścienie tłokowe do VOLKSWAGEN MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica cylindra [mm] 81,0
Numer komponentu 1.R1,75 3,10 Cr
Numer komponentu 2.M2,00 3,35 IF
Numer komponentu 3.DSF2,00 3,00
nr EAN 4009026980057
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścienie tłokowe

Pierścienie tłokowe to elementy składowe silnika samochodowego, odpowiedzialne za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika. Są one umieszczone wokół tłoka i służą do uszczelniania cylindra, co umożliwia prawidłowe działanie silnika.

Istnieją trzy rodzaje pierścieni tłokowych: pierścienie olejowe, które służą do utrzymania odpowiedniego poziomu oleju w cylindrze; pierścienie zużycia, które służą do usuwania nadmiaru oleju z cylindra; oraz pierścienie kompresyjne, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika.

Pierścienie tłokowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal nierdzewna lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie. Są one też pokrywane specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają ich trwałość i skuteczność.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu pierścieni tłokowych oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę pierścieni tłokowych co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, pierścienie tłokowe są ważnymi elementami składowymi silnika samochodowego, odpowiedzialnymi za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika.