Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) » mechanizm korbowy Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) » tłok Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) » pierścienie tłokowe Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I)

pierścienie tłokowe do VOLKSWAGEN PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica cylindra [mm] 82,01
Numer komponentu 1. M 1,5 Mo P
Numer komponentu 2. NM 1,75
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026591260
Średnica cylindra [mm] 81,01
Numer komponentu 1. R1,5 IW Cr P
Numer komponentu 2. NM 1,75
Numer komponentu 3. DSF 3,0 Cr
nr EAN 4009026547373
Wyświetlanie od 1 do 2 (z 2 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścienie tłokowe

Pierścienie tłokowe to elementy składowe silnika samochodowego, odpowiedzialne za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika. Są one umieszczone wokół tłoka i służą do uszczelniania cylindra, co umożliwia prawidłowe działanie silnika.

Istnieją trzy rodzaje pierścieni tłokowych: pierścienie olejowe, które służą do utrzymania odpowiedniego poziomu oleju w cylindrze; pierścienie zużycia, które służą do usuwania nadmiaru oleju z cylindra; oraz pierścienie kompresyjne, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika.

Pierścienie tłokowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal nierdzewna lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie. Są one też pokrywane specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają ich trwałość i skuteczność.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu pierścieni tłokowych oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę pierścieni tłokowych co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, pierścienie tłokowe są ważnymi elementami składowymi silnika samochodowego, odpowiedzialnymi za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika.