Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen PASSAT B5 (3B2) » mechanizm korbowy Volkswagen PASSAT B5 (3B2) » tłok Volkswagen PASSAT B5 (3B2) » pierścienie tłokowe Volkswagen PASSAT B5 (3B2)

pierścienie tłokowe do VOLKSWAGEN PASSAT B5 (3B2)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B5 (3B2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Numer komponentu 61917
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 72863
Numer komponentu 72869
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977760495
Średnica cylindra [mm] 82,51
Numer komponentu 1. M 1,2 IF Mo
Numer komponentu 2. NM 1,5
Numer komponentu 3. DSF 2,0 Cr
nr EAN 4009026549407
Średnica cylindra [mm] 82,61
Numer komponentu 1. M 1,2 IF Mo
Numer komponentu 2. NM 1,5
Numer komponentu 3. DSF 2,0 Cr
nr EAN 4009026591598
Średnica cylindra [mm] 82,5
Numer komponentu 1. M 1,20 N
Numer komponentu 2. NM 1,50
Numer komponentu 3. 3S 2 N
nr EAN 4009026939277
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścienie tłokowe

Pierścienie tłokowe to elementy składowe silnika samochodowego, odpowiedzialne za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika. Są one umieszczone wokół tłoka i służą do uszczelniania cylindra, co umożliwia prawidłowe działanie silnika.

Istnieją trzy rodzaje pierścieni tłokowych: pierścienie olejowe, które służą do utrzymania odpowiedniego poziomu oleju w cylindrze; pierścienie zużycia, które służą do usuwania nadmiaru oleju z cylindra; oraz pierścienie kompresyjne, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika.

Pierścienie tłokowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal nierdzewna lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie. Są one też pokrywane specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają ich trwałość i skuteczność.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu pierścieni tłokowych oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę pierścieni tłokowych co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, pierścienie tłokowe są ważnymi elementami składowymi silnika samochodowego, odpowiedzialnymi za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrze podczas pracy silnika.