Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » głowica i części » pierścienie uszczelniające Volkswagen GOLF VI (5K1) 2.0 TDI (2008.10-2012.11) 136km
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vi (5k1) 2.0 Tdi (2008.10-2012.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pierścienie uszczelniające Volkswagen GOLF VI (5K1) 2.0 TDI (2008.10-2012.11) 136km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika23312
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]32
średnica zewnętrzna [mm]47
Szerokość [mm]10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika20798
---------------
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]32
średnica zewnętrzna [mm]47
Wysokość [mm]10
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
nr EAN8427769782695
Status produktu: Normalny
Kod silnikaCBAA
TECDOC-Nr silnika23312
Rok prod. do200909
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]32
Średnica zewnętrzna 1 [mm]47
Wysokość 1 [mm]10
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN3358960282088
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika23312
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]32
Średnica zewnętrzna 1 [mm]47
Wysokość 1 [mm]10
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
WersjaPTFE POP/ACM
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
nr EAN3358960562562
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]32
średnica zewnętrzna [mm]47
Wysokość [mm]10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowabez uszczelki przeciwpyłowej
Przestrzegaj informacji montażowych
Status produktu: Normalny
dla numeru OEMN980030
Wysokość [mm]10
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]32
średnica zewnętrzna [mm]47
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN5027049229587
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika20798
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika23312
dla numeru OE03L103085C
Strona zabudowyGłowica silnika
Wysokość [mm]10
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]32
średnica zewnętrzna [mm]47
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
nr EAN5027049342156
Status produktu: Normalny
Grubość [mm]10,0
Średnica wewnętrzna [mm]32,0
średnica zewnętrzna [mm]47,0
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowyod strony czołowej
Ciężar [kg]0,01
uwzględnić informację serwisową
nr EAN4027816382386
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika20798
Rok prod. od200909
---------------
TECDOC-Nr silnika23312
Grubość [mm]10,0
Średnica wewnętrzna [mm]32,0
średnica zewnętrzna [mm]47,0
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Strona zabudowyod strony czołowej
Ciężar [kg]0,02
dla numeru OE03L 103 085 C
uwzględnić informację serwisową
nr EAN4027816401087
Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]10,00
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm]32,00
średnica zewnętrzna [mm]47,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału827S RD W
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika20798
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm]32
średnica zewnętrzna [mm]47
Szerokość [mm]10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika23312
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]32
średnica zewnętrzna [mm]47
Szerokość [mm]10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
kodCBAA
Strona zabudowyz przodu
Data produkcji do28.09.2009
Wysokość [mm]10
Średnica wewnętrzna [mm]32
średnica zewnętrzna [mm]47
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
kodCBAA
Data produkcji od28.09.2009
kodCFFA
Data produkcji od28.09.2009
średnica zewnętrzna [mm]47
Średnica wewnętrzna [mm]32
Wysokość [mm]10
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Materiał uszczelnienia wargowegoPTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowyGłowica silnika
Status produktu: Normalny
dla numeru OE03G 105 021 C
Grubość [mm]10
Średnica wewnętrzna [mm]35
Strona zabudowyod strony czołowej
średnica zewnętrzna [mm]48
Ciężar [kg]0,031
nr EAN4046001639524
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścienie uszczelniające do Volkswagen GOLF VI (5K1) 2.0 TDI.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF VI (5K1) 2.0 TDI produkowanego od 2008.10 do roku 2012.11

Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścienie uszczelniające do Volkswagen GOLF VI (5K1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na pierścienie uszczelniające do Volkswagen GOLF VI (5K1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2008.10 do roku 2012.11, i mocy silnika 136 KM

.