Grubość [mm] | 10,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Ciężar [kg] | 0,016 |
dla numeru OE | 054 115 147 B |
nr EAN | 4027816020851 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 9517 |
TECDOC-Nr silnika | 11356 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
nr EAN | 8427769086014 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 9517 |
TECDOC-Nr silnika | 11356 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 8427769067747 |
Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
nr EAN | 4251475110831 |
Kod silnika | AFB, AKN |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
Wysokość 1 [mm] | 10 |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
nr EAN | 3358960127099 |
Kod silnika | AFB, AKN |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 |
Wysokość 1 [mm] | 10 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960107398 |
Strona zabudowy | wylot |
Strona zabudowy | z prawej |
Wersja | GEARB. CJX |
Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 |
Wysokość 1 [mm] | 8 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960127617 |
Kod silnika | AFB, AKN |
Numer podwozia do | -> 4DW014500 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
Wysokość 1 [mm] | 12 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
nr EAN | 3358960206985 |
Kod silnika | AFB, AKN |
Numer podwozia od | 4DW014501 -> |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 205 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 235 |
Wysokość 1 [mm] | 15 |
Materiał | TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
nr EAN | 3358960530264 |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Wysokość [mm] | 12 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
Wysokość [mm] | 15 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 422.822 |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |
Grubość [mm] | 11,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105,0 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Ciężar [kg] | 0,058 |
dla numeru OE | 068 103 051 G |
nr EAN | 4027816010906 |
Grubość [mm] | 10,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Ciężar [kg] | 0,016 |
dla numeru OE | 054 115 147 B |
nr EAN | 4027816020851 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Wymagana ilość | 2 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
Szerokość [mm] | 10,0 |
nr EAN | 4014870339203 |
TECDOC-Nr silnika | 11356 |
Wymagana ilość | 2 |
Rok prod. od | 199707 |
TECDOC-Nr silnika | 9517 |
Wymagana ilość | 2 |
Wysokość [mm] | 10,00 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
kierunkowa |
Rok prod. od | 199707 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 9517 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 11356 |
Wysokość [mm] | 10,00 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 9517 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 11356 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Szerokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 9517 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 11356 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
Szerokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 9517 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 11356 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Szerokość [mm] | 12 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Wysokość [mm] | 10 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Numer podwozia od | 4D-W-014501 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Materiał | blacha stalowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Grubość [mm] | 10 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Ciężar [kg] | 0,195 |
nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI produkowanego od 1997.01 do roku 2000.04
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Audi A8 D2 (4D2, 4D8)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1997.01 do roku 2000.04, i mocy silnika 150 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025