TECDOC-Nr silnika | 23973 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 55 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 72 |
Wysokość 1 [mm] | 8 |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960339461 |
TECDOC-Nr silnika | 25723 |
TECDOC-Nr silnika | 23973 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
Wysokość 1 [mm] | 8 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
nr EAN | 3358960558145 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Wysokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Wysokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW OF |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 23973 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 25723 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 31395 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
Szerokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 23973 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 25723 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 31395 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Szerokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro produkowanego od 2010.07 do roku 2018.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 250 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2010.07 do roku 2018.01, i mocy silnika 250 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025