Numer podwozia do | 8N-Y-007 500 | |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
dla numeru OE | 054 115 147 B | |
nr EAN | 4027816020851 |
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
Wymagana ilość | 2 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 8427769086014 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
Numer silnika do | 8N-Y-007500 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769067747 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 101 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 155 | |
Wysokość [mm] | 16 | |
nr EAN | 8427769572401 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
Numer silnika od | 8N-Y-007501 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769728402 |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769782695 |
Strona zabudowy | Położenie osi 1 | |
nr EAN | 4251475110831 |
Kod silnika | AJQ, ARY, AUQ | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960282071 |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 | |
Wysokość 1 [mm] | 15,7 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960186331 |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
Numer podwozia do | -> 8NY007500 | |
Kod silnika | AJQ, ARY | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960107398 |
Strona zabudowy | wlot | |
Wersja | GEARB. DXW, FHC, FMR | |
Wersja | GEARB. EFY, FHA, FMT | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960120809 |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
Kod silnika | AJQ | |
Kod silnika | ARY | |
Kod silnika | AUQ | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960282088 |
Strona zabudowy | od strony rolki paska | |
nr EAN | 3358960238054 |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
dla numeru OE | MN980030 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
nr EAN | 5027049229587 |
Numer podwozia do | 8N-Y-007 500 | |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
dla numeru OE | 054 115 147 B | |
nr EAN | 4027816020851 |
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
Numer podwozia od | 8N-Y-007 501 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,010 | |
dla numeru OE | 038 103 085 E | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816324713 |
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816382386 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 2 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
nr EAN | 4014870170820 |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
nr EAN | 5907558575156 |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
kierunkowa |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
--------------- | ||
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
--------------- | ||
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
--------------- | ||
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 11347 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 15353 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 15357 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 15352 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
kod | AJQ | |
Numer podwozia do | 8N-Y-007500 | |
kod | ARY | |
Numer podwozia do | 8N-Y-007500 | |
kod | AUQ | |
Numer podwozia do | 8N-Y-007500 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
kod | AJQ | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Numer podwozia od | 8N-Y-007501 | |
kod | ARY | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Numer podwozia od | 8N-Y-007501 | |
kod | AUQ | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Numer podwozia od | 8N-Y-007501 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
kod | AJQ | |
Strona zabudowy | z przodu | |
kod | ARY | |
Strona zabudowy | z przodu | |
kod | AUQ | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
kod | AJQ | |
kod | ARY | |
kod | AUQ | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Grubość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,195 | |
nr EAN | 4046001639517 |
Kod silnika | AJQ | |
Numer podwozia od | 8N-Y-007501 | |
Kod silnika | AJQ | |
Kod silnika | AJQ | |
dla numeru OE | 03G 105 021 C | |
Grubość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 4046001639524 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Audi TT (8N3) 1.8 T quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (8N3) 1.8 T quattro produkowanego od 1998.10 do roku 2006.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 180 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Audi TT (8N3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Audi TT (8N3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1998.10 do roku 2006.06, i mocy silnika 180 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025