Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 18699 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 18700 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Szerokość [mm] | 5 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 18699 |
TECDOC-Nr silnika | 18700 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 5 |
nr EAN | 8427769445095 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 18699 |
TECDOC-Nr silnika | 18700 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 |
Wysokość [mm] | 6 |
nr EAN | 8427769445088 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
Wysokość 1 [mm] | 5 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
nr EAN | 3358965100813 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 52 |
Wysokość 1 [mm] | 6 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Oś napędowa |
nr EAN | 3358965100806 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 142 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 168 |
Wysokość 1 [mm] | 15 |
Materiał | TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
nr EAN | 3358960556028 |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 |
Wysokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 5 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 18699 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 18700 |
Wysokość [mm] | 19,400 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 182,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 841N LS SP |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 18699 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 18700 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Szerokość [mm] | 5 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 18699 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 18700 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 |
Szerokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Rok prod. do | 199911 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 18699 |
--------------- | |
Rok prod. do | 199911 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 18700 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Rok prod. od | 199912 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 18699 |
--------------- | |
Rok prod. od | 199912 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 18700 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.25.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mazda 121 III (JASM, JBSM) 1.25 produkowanego od 1996.03 do roku 2003.04
Jeżeli twoja Mazda dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Mazda 121 III (JASM, JBSM)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Mazda 121 III (JASM, JBSM) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mazda z rocznika od 1996.03 do roku 2003.04, i mocy silnika 75 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025