Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 23882 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Wysokość [mm] | 7 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
nr EAN | 8427769483493 |
Kod silnika | A 14 NET |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 |
Wysokość 1 [mm] | 10 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
nr EAN | 3358960138828 |
Kod silnika | A 14 NET |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960186348 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Materiał | FKM (kauczuk fluorokarbonowy) |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 |
Wysokość 1 [mm] | 10 |
nr EAN | 3358960884060 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Wysokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 28263 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 23882 |
Wysokość [mm] | 10,00 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 98,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD W |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 23882 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 28263 |
Wysokość [mm] | 7,00 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 23882 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 28263 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 35620 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
Szerokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 28263 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 35620 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 23882 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Szerokość [mm] | 7 |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
kod | LUJ/A1.4NET |
kod | LUJ/B1.4NET |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Wysokość [mm] | 10 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
kod | LUJ/A1.4NET |
kod | LUJ/B1.4NET |
kod | LUJ/A1.4NET |
kod | LUJ/B1.4NET |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Wysokość [mm] | 7 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 4x4 (_76).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.4 4x4 (_76) produkowanego od 2012.06
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 140 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Opel MOKKA / MOKKA X (J13)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Pierścień uszczelniający - simmerring / zestaw do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2012.06, i mocy silnika 140 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025