Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
dla numeru OE | 054 115 147 B | |
nr EAN | 4027816020851 |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Rok prod. do | 199606 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 8427769086014 |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Rok prod. do | 199606 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769067747 |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Rok prod. do | 199606 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 12 | |
nr EAN | 8427769089459 |
Strona zabudowy | Położenie osi 1 | |
nr EAN | 4251475110831 |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960127099 |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960107398 |
Strona zabudowy | wylot | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Wersja | GEARB. CRH | |
Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960127617 |
Wymagana ilość | 3 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 829.056 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wymagana ilość | 3 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
dla numeru OE | 054 115 147 B | |
nr EAN | 4027816020851 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 1 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Szerokość [mm] | 10,0 | |
nr EAN | 4014870339203 |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
kierunkowa |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Szerokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Szerokość [mm] | 9 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 231 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Grubość [mm] | 11 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,1026 | |
nr EAN | 4046001553806 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Grubość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,195 | |
nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi A6 C4 (4A2) 2.6 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C4 (4A2) 2.6 quattro produkowanego od 1994.06 do roku 1997.10
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi A6 C4 (4A2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Audi A6 C4 (4A2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1994.06 do roku 1997.10, i mocy silnika 150 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025