
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| TECDOC-Nr silnika | 4194 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| nr EAN | 8427769086014 | 

| TECDOC-Nr silnika | 4194 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 8427769067747 | 

| TECDOC-Nr silnika | 4194 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 | 
| Wysokość [mm] | 12 | 
| nr EAN | 8427769089459 | 

| Kod silnika | AAR | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | 
| Wysokość 1 [mm] | 10 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| nr EAN | 3358960127099 | 

| Kod silnika | AAR | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | 
| Wysokość 1 [mm] | 10 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960107398 | 

| Kod silnika | AAR | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 | 
| Wysokość 1 [mm] | 11 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| nr EAN | 3358960152572 | 

| Kod silnika | AAR | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 | 
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 | 
| Wysokość 1 [mm] | 15,7 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| nr EAN | 3358960187628 | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Strona zabudowy | Silnik | 
| nr EAN | 3358960142337 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 | 
| Wysokość [mm] | 11 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 829.056 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 | 
| Wysokość [mm] | 11 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 | 

| Grubość [mm] | 10,0 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | 
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Ciężar [kg] | 0,016 | 
| dla numeru OE | 054 115 147 B | 
| nr EAN | 4027816020851 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | 
| Szerokość [mm] | 10,0 | 
| nr EAN | 4014870339203 | 

| TECDOC-Nr silnika | 4194 | 
| Wysokość [mm] | 10,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | 
| kierunkowa | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 4194 | 
| Wysokość [mm] | 10,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 

| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 4194 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Szerokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 4194 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 | 
| Szerokość [mm] | 11 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Szerokość [mm] | 9 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 4194 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Szerokość [mm] | 10 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring | 

| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Wysokość [mm] | 10 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | 

| dla numeru OE | 068 103 051 G | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 | 
| Grubość [mm] | 10 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Ciężar [kg] | 0,195 | 
| nr EAN | 4046001639517 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.3.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.3 produkowanego od 1994.06 do roku 1995.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 133 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi A6 C4 Avant (4A5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Audi A6 C4 Avant (4A5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1994.06 do roku 1995.12, i mocy silnika 133 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025