
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 23106 |
| TECDOC-Nr silnika | 24958 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769808579 |

| TECDOC-Nr silnika | 23106 |
| TECDOC-Nr silnika | 24958 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| nr EAN | 3358960558145 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW OF |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW OF |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 24958 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 23106 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 24958 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 23106 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 24958 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 23106 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 70 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi Q7 (4LB) 4.2 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi Q7 (4LB) 4.2 TDI quattro produkowanego od 2009.05 do roku 2015.08
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 340 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi Q7 (4LB)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Audi Q7 (4LB) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2009.05 do roku 2015.08, i mocy silnika 340 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025