
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Wymagana ilość | 2 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 8427769086014 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Rok prod. od | 200007 |
| Numer silnika do | 8N-Y-007500 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| Rok prod. od | 200209 |
| Numer podwozia do | F8N-Y-007500 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769067747 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Rok prod. od | 200007 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| Rok prod. od | 200209 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 101 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 155 |
| Wysokość [mm] | 16 |
| nr EAN | 8427769572401 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Rok prod. od | 200007 |
| Numer silnika od | 8N-Y-007501 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| Rok prod. od | 200209 |
| Numer podwozia od | F8N-Y-007501 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769728402 |

| Wymagana ilość | 2 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Rok prod. od | 200007 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| Rok prod. od | 200209 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769782695 |

| Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
| nr EAN | 4251475110831 |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960282071 |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 |
| Wysokość 1 [mm] | 15,7 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960186331 |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Numer podwozia do | -> 8NY007500 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960107398 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Wersja | GEARB. DQB, FHB, FMN |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960120809 |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Kod silnika | BAM |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960282088 |

| Strona zabudowy | od strony rolki paska |
| nr EAN | 3358960238054 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Numer podwozia do | 8N-Y-007 500 |
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| dla numeru OE | 054 115 147 B |
| nr EAN | 4027816020851 |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Numer podwozia od | 8N-Y-007 501 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| dla numeru OE | 038 103 085 E |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816324713 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Grubość [mm] | 15,7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 131,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 152,0 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| dla numeru OE | 06A 103 171 A |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816363828 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816382386 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wymagana ilość | 2 |
| Kod silnika | AJQ |
| Kod silnika | AUQ |
| Kod silnika | APP |
| Kod silnika | APX |
| Kod silnika | ARY |
| Kod silnika | BAM |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| nr EAN | 4014870170820 |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
| nr EAN | 5907558575156 |

| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| --------------- | |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 20630 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |

| kod | APX |
| Numer podwozia do | 8N-Y-007500 |
| kod | BAM |
| Numer podwozia do | 8N-Y-007500 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| kod | APX |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Numer podwozia od | 8N-Y-007501 |
| kod | BAM |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Numer podwozia od | 8N-Y-007501 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| kod | APX |
| Strona zabudowy | z przodu |
| kod | BAM |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| kod | APX |
| kod | BAM |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring |

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Grubość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,195 |
| nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi TT (8N3) 1.8 T quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (8N3) 1.8 T quattro produkowanego od 1998.10 do roku 2006.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 224 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi TT (8N3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Audi TT (8N3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1998.10 do roku 2006.06, i mocy silnika 224 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025