Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chevrolet » silnik Chevrolet ASTRO Extended Passenger Van » uszczelki Chevrolet ASTRO Extended Passenger Van » pierścień uszczelniający, simmerring Chevrolet ASTRO Extended Passenger Van

pierścień uszczelniający, simmerring do CHEVROLET ASTRO Extended Passenger Van

wybierz typ samochodu CHEVROLET ASTRO Extended Passenger Van:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 67
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769140259
Średnica wewnętrzna [mm] 93
średnica zewnętrzna [mm] 114
Wysokość [mm] 14
nr EAN 8427769140020
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 93
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 114
Wysokość 1 [mm] 13
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960122490
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 93
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 133,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 155
Wysokość 1 [mm] 15,5
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 3358960187239
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 67
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248129166
Średnica wewnętrzna [mm] 93
średnica zewnętrzna [mm] 114
Wysokość [mm] 13
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248115565
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału SP
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Średnica wewnętrzna [mm] 93
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj korpusu z obudową
nr EAN 4041248044384
Wysokość [mm] 14,00
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 93,00
średnica zewnętrzna [mm] 114,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 829S LD W
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
dla numeru OE 611 010 0114
Średnica wewnętrzna [mm] 93
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
średnica zewnętrzna [mm] 110
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.