Typ silnika | Z20S |
--------------- | |
Typ silnika | Z20DMH |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Wysokość [mm] | 8 |
nr EAN | 8427769686696 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
--------------- | |
Typ silnika | Z20S |
--------------- | |
Typ silnika | Z20DMH |
nr EAN | 8427769940354 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Strona zabudowy | Silnik |
nr EAN | 3358960154576 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
Wysokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 98 |
średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
Wysokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Wysokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 26179 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
Szerokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 26179 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 98 |
średnica zewnętrzna [mm] | 114 |
Szerokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 26179 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Szerokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.0 D.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.0 D produkowanego od 2007.09
Jeżeli twój Chevrolet dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Chevrolet CAPTIVA (C100, C140)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Chevrolet z rocznika od 2007.09, i mocy silnika 150 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025