Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » silnik Citroën C1 (PM_, PN_) » uszczelki Citroën C1 (PM_, PN_) » pierścień uszczelniający, simmerring Citroën C1 (PM_, PN_)

pierścień uszczelniający, simmerring do CITROËN C1 (PM_, PN_)

wybierz typ samochodu CITROËN C1 (PM_, PN_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026635029199
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 8427769728402
Status produktu: Normalny
nr EAN 8427769994616
Średnica wewnętrzna [mm] 34
średnica zewnętrzna [mm] 51,5
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 8433577209378
Średnica wewnętrzna [mm] 34
średnica zewnętrzna [mm] 92
średnica zewnętrzna [mm] 180
Wysokość [mm] 6,5
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 8433577209385
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248158067
Przestrzegaj informacji montażowych 
Średnica wewnętrzna [mm] 85
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału IWD
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj korpusu z obudową
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VW T10134
nr EAN 4041248462256
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa bez uszczelki przeciwpyłowej
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248534540
Średnica wewnętrzna [mm] 85
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału IWD
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248631942
Średnica wewnętrzna [mm] 35
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału SP
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj korpusu z obudową
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248631911
dla numeru OE 03L103171A
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
nr EAN 5027049375833
dla numeru OE 03L103085C
Strona zabudowy Głowica silnika
Wysokość [mm] 10
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
nr EAN 5027049342156
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 48
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634275542
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
nr EAN 4026634492598
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 47
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026635029199
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
nr EAN 4026635050063
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
nr EAN 4026635143185
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.