Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » silnik Toyota PREVIA II (_R3_) » uszczelki Toyota PREVIA II (_R3_) » pierścień uszczelniający, simmerring Toyota PREVIA II (_R3_)

pierścień uszczelniający, simmerring do TOYOTA PREVIA II (_R3_)

wybierz typ samochodu TOYOTA PREVIA II (_R3_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Wysokość [mm] 10
nr EAN 8427769089626
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 63
Wysokość [mm] 7,5
nr EAN 8427769480584
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 6
nr EAN 8427769555909
Wysokość [mm] 7,5
Średnica wewnętrzna [mm] 45,0
średnica zewnętrzna [mm] 63,0
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 09283-45012
nr EAN 5057746157845
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 42
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960106742
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 63
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Strona zabudowy od strony czołowej
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960356529
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 110
Wysokość 1 [mm] 9,5
Wysokość 2 [mm] 11,5
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
nr EAN 3358960357298
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 38
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 6,2
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960209191
Strona zabudowy od strony rolki paska
nr EAN 3358960471529
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW F
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248373002
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 63
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248214190
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 6
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248703410
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634312469
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Szerokość [mm] 9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634320501
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 6
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634358603
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 63
Szerokość [mm] 7,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634412732
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.