TECDOC-Nr silnika | 23770 | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769553103 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 23770 | |
nr EAN | 8427769810848 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 23770 | |
nr EAN | 8427769810862 |
Kod silnika | RHH (DW10CTED4) | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
nr EAN | 3358960439086 |
Kod silnika | RHH (DW10CTED4) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960519313 |
Kod silnika | RHH (DW10CTED4) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960519283 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Przestrzegaj informacji montażowych | ||
nr EAN | 4041248850053 |
Szerokość [mm] | 7,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110,0 | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,043 | |
dla numeru OE | 0127.45 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4054224709009 |
Kod silnika | DW10CTED4 (RHH) | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Kod silnika | DW10CTED4 (RHH) | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S LD W | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Kod silnika | DW10CTED4 (RHH) | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 23770 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 23770 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 23770 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Citroën JUMPY II (VF7) 2.0 HDi 165.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën JUMPY II (VF7) 2.0 HDi 165 produkowanego od 2010.07 do roku 2016.03
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Citroën JUMPY II (VF7)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Citroën JUMPY II (VF7) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2010.07 do roku 2016.03, i mocy silnika 163 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025