Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ferrari » silnik Ferrari 512 M » uszczelki Ferrari 512 M » pierścień uszczelniający, simmerring Ferrari 512 M

pierścień uszczelniający, simmerring do FERRARI 512 M

wybierz typ samochodu FERRARI 512 M:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 56
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248046043
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 56
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769068225
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769085505
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 88
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 108
Wysokość 1 [mm] 11
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960144027
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 42
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 56
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960144041
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 42
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 56
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960146885
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960181008
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248118276
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 56
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248046043
Średnica wewnętrzna [mm] 88
średnica zewnętrzna [mm] 108
Wysokość [mm] 11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248128923
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 35,0
średnica zewnętrzna [mm] 50,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,142
nr EAN 4027816056270
Wysokość [mm] 7,00
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 35,00
średnica zewnętrzna [mm] 50,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827S RD W
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wysokość [mm] 7,00
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 42,00
średnica zewnętrzna [mm] 56,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827SS RD W
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634102138
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 88
średnica zewnętrzna [mm] 108
Szerokość [mm] 11,1
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634105993
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 56
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634102275
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.