Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
--------------- | ||
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 46 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 56,4 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 5 | |
nr EAN | 8427769445095 |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
średnica zewnętrzna [mm] | 56,4 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 46 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769936340 |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 5 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358965100813 |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 142 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 168 | |
Wysokość 1 [mm] | 15 | |
Materiał | TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960556028 |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 46 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 56,4 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960564818 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 46 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 56,4 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Grubość [mm] | 7,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Ciężar [kg] | 14,8 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4054224079768 |
Wymagana ilość | 1 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Kod silnika | JTDA/JTDB | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Ciężar netto [g] | 174 | |
nr EAN | 5902048901446 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
Wysokość [mm] | 19,400 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 182,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 841N LS SP | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 25879 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 25880 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 EcoBoost.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 EcoBoost produkowanego od 2010.12 do roku 2019.06
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 182 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2010.12 do roku 2019.06, i mocy silnika 182 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025