Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 25876 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 33176 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 46 |
średnica zewnętrzna [mm] | 56,4 |
Szerokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 25876 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 33176 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Szerokość [mm] | 5 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 25876 |
TECDOC-Nr silnika | 33176 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 5 |
nr EAN | 8427769445095 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 25876 |
TECDOC-Nr silnika | 33176 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
średnica zewnętrzna [mm] | 56,4 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 46 |
Wysokość [mm] | 7 |
nr EAN | 8427769936340 |
TECDOC-Nr silnika | 25876 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 46 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 56,4 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Silnik |
nr EAN | 3358960564818 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 5 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 46 |
średnica zewnętrzna [mm] | 56,4 |
Wysokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Wymagana ilość | 1 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Kod silnika | MUDA/MUDD |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Ciężar netto [g] | 174 |
nr EAN | 5902048901446 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 25876 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 33176 |
Wysokość [mm] | 19,400 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 182,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 841N LS SP |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
TECDOC-Nr silnika | 25876 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 33176 |
Wymagana ilość | 2 |
Wysokość [mm] | 7,00 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 46,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 56,40 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 25876 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 33176 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Szerokość [mm] | 5 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 25876 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 33176 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti produkowanego od 2012.02 do roku 2019.06
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 120 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2012.02 do roku 2019.06, i mocy silnika 120 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025