Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » pierścień uszczelniający, simmerring Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti (2012.02-2019.06) 120km
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.6 Ti (2012.02-2019.06) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pierścień uszczelniający, simmerring Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti (2012.02-2019.06) 120km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika25876
---------------
Wymagana ilość2
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika33176
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]46
średnica zewnętrzna [mm]56,4
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika25876
---------------
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika33176
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]33
średnica zewnętrzna [mm]47
Szerokość [mm]5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika25876
TECDOC-Nr silnika33176
Średnica wewnętrzna [mm]33
średnica zewnętrzna [mm]47
Wysokość [mm]5
nr EAN8427769445095
Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
TECDOC-Nr silnika25876
TECDOC-Nr silnika33176
---------------
Strona zabudowyod strony czołowej
średnica zewnętrzna [mm]56,4
Średnica wewnętrzna [mm]46
Wysokość [mm]7
nr EAN8427769936340
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika25876
Średnica wewnętrzna 1 [mm]46
Średnica zewnętrzna 1 [mm]56,4
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Strona zabudowySilnik
nr EAN3358960564818
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]33
średnica zewnętrzna [mm]47
Wysokość [mm]5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]46
średnica zewnętrzna [mm]56,4
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]80
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuSP
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Status produktu: Normalny
Wymagana ilość1
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Kod silnikaMUDA/MUDD
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz kołnierzem
Ciężar netto [g]174
nr EAN5902048901446
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika25876
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika33176
Wysokość [mm]19,400
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]80,00
średnica zewnętrzna [mm]182,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału841N LS SP
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika25876
Wymagana ilość2
TECDOC-Nr silnika33176
Wymagana ilość2
Wysokość [mm]7,00
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]46,00
średnica zewnętrzna [mm]56,40
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika25876
---------------
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika33176
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]33
średnica zewnętrzna [mm]47
Szerokość [mm]5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika25876
---------------
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika33176
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz ramką wspornika
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti produkowanego od 2012.02 do roku 2019.06

Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 120 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2012.02 do roku 2019.06, i mocy silnika 120 KM

.