Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 66,67 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 89,3 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
nr EAN | 8427769296499 |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 28 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769106088 |
Kod silnika | RFM, RFN | |
TECDOC-Nr silnika | 1429 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 79,38 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 95,25 | |
Wysokość 1 [mm] | 11 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960156754 |
Kod silnika | RFM, RFN | |
TECDOC-Nr silnika | 1429 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 38 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960139498 |
Kod silnika | RFN | |
TECDOC-Nr silnika | 1429 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 66,67 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 89,3 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960155528 |
Strona zabudowy | od strony rolki paska | |
Wersja | CT901K1 | |
nr EAN | 3358962890090 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 79,33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 95,25 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 66,67 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 89,3 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 28 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 79,33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 95,28 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 98,8 | |
Wysokość [mm] | 11,6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Rok prod. do | 199605 | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
Szerokość [mm] | 11,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 79,38 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 95,25 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
dla numeru OE | 1 641 893 | |
nr EAN | 4027816076865 |
Przestrzegać danych technicznych | ||
Grubość [mm] | 7,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 28,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 38,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,142 | |
dla numeru OE | 1 207 619 | |
nr EAN | 4027816059462 |
TECDOC-Nr silnika | 1429 | |
TECDOC-Nr silnika | 1428 | |
Grubość [mm] | 22,20 | |
Wysokość [mm] | 11,60 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 138,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 840S RD | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 1428 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 1429 | |
Wysokość [mm] | 18,80 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 79,80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 184,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 841S LD | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 1428 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 1429 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 79,38 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 95,25 | |
Szerokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 1428 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 1429 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 28 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 38 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 1428 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 1429 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 66,67 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 89,3 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 28 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 38 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford MONDEO I (GBP) 1.8 TD.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford MONDEO I (GBP) 1.8 TD produkowanego od 1993.06 do roku 1996.08
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 88 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford MONDEO I (GBP)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford MONDEO I (GBP) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 1993.06 do roku 1996.08, i mocy silnika 88 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025