Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 4491 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 47 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 63,5 | |
Wysokość [mm] | 8,5 | |
nr EAN | 8427769681547 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 47,62 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 63,50 | |
Wysokość 1 [mm] | 8,90 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960565082 |
Kod silnika | SEA | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 91 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 108 | |
Wysokość 1 [mm] | 9,5 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
nr EAN | 3358960583161 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 47,62 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 63,5 | |
Wysokość [mm] | 8,9 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 92,08 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 107,7 | |
Wysokość [mm] | 9,65 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 4491 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 47,62 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 63,5 | |
Szerokość [mm] | 8,9 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 4491 | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 91 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 108 | |
Szerokość [mm] | 9,5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V produkowanego od 1994.07 do roku 1996.08
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 170 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford MONDEO I (GBP)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford MONDEO I (GBP) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 1994.07 do roku 1996.08, i mocy silnika 170 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025