Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Rok prod. od | 199805 | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
TECDOC-Nr silnika | 12089 | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769085505 |
Wymagana ilość | 2 | |
Rok prod. od | 199805 | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
TECDOC-Nr silnika | 12089 | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 41,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 53 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769298400 |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
TECDOC-Nr silnika | 12089 | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960146687 |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
TECDOC-Nr silnika | 12089 | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
Rok prod. do | 199805 | |
Rok prod. od | 199805 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 53 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960158345 |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960181008 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 88 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 108 | |
Wysokość [mm] | 11 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 88 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 108 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 53 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS OF | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Grubość [mm] | 7,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 53,0 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,142 | |
dla numeru OE | 1 067 029 | |
nr EAN | 4027816181705 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 1 | |
Kod silnika | RKB | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 53,00 | |
Szerokość [mm] | 7,00 | |
nr EAN | 4014870339104 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 12089 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Rok prod. do | 199805 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 88 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 108 | |
Szerokość [mm] | 11,1 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
--------------- | ||
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 12089 | |
--------------- | ||
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
--------------- | ||
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
--------------- | ||
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 53 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 12089 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 15991 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 12089 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 16011 | |
--------------- | ||
Rok prod. od | 199806 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 12091 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 12088 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 89 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 108 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.8 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.8 i produkowanego od 1996.08 do roku 2000.09
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford MONDEO II sedan (BFP)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford MONDEO II sedan (BFP) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 1996.08 do roku 2000.09, i mocy silnika 115 KM
.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023