
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 20047 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 7,5 |
| nr EAN | 8427769554933 |

| TECDOC-Nr silnika | 20047 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 38 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Strona zabudowy | Silnik |
| nr EAN | 3358960139498 |

| TECDOC-Nr silnika | 20047 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 7,5 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960187093 |

| TECDOC-Nr silnika | 20047 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 79 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 184 |
| Wysokość 1 [mm] | 18,8 |
| Materiał | TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960542823 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 28 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 38 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 7,5 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,8 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 184 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 162 |
| Wysokość [mm] | 18,8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 20047 |
| Wysokość [mm] | 18,80 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 184,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 841S LD |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 20047 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 28 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 38 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 20047 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 7,3 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 20047 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 7,5 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Wysokość [mm] | 7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 28 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 38 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi produkowanego od 2007.01 do roku 2010.12
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 100 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford S-MAX (WA6)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford S-MAX (WA6) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2007.01 do roku 2010.12, i mocy silnika 100 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025