
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Rok prod. do | 198308 | 
| Rok prod. do | 198308 | 
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| nr EAN | 8427769068225 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Rok prod. do | 198308 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,3 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 95,2 | 
| Wysokość [mm] | 11,1 | 
| nr EAN | 8427769082399 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 56 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960144041 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 56 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 3358960146885 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 79 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 95,3 | 
| Wysokość 1 [mm] | 11 | 
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| nr EAN | 3358960112637 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,33 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 95,25 | 
| Wysokość [mm] | 11 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,33 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 95,28 | 
| Wysokość [mm] | 11 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | 
| Przestrzegaj informacji montażowych | 

| Rok prod. od | 197801 | 
| Rok prod. do | 198511 | 
| Szerokość [mm] | 11,0 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,38 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 95,25 | 
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Ciężar [kg] | 0,05 | 
| dla numeru OE | 1 641 893 | 
| nr EAN | 4027816076865 | 

| Rok prod. od | 197802 | 
| Grubość [mm] | 7,0 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 56,0 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Ciężar [kg] | 0,194 | 
| dla numeru OE | 1 669 254 | 
| nr EAN | 4027816056287 | 

| Rok prod. od | 197712 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| Rok prod. od | 197712 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| Rok prod. od | 197712 | 
| Strona zabudowy | z przodu | 
| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| Wysokość [mm] | 7,00 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 56,00 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827SS RD W | 
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 79,38 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 95,25 | 
| Szerokość [mm] | 11 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 9441 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 | 
| Szerokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford TRANSIT Autobus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS) produkowanego od 1977.11 do roku 1986.10
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 78 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Ford TRANSIT Autobus (V_ _)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Ford TRANSIT Autobus (V_ _) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 1977.11 do roku 1986.10, i mocy silnika 78 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025