Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Infiniti » silnik Infiniti » uszczelki Infiniti » pierścień uszczelniający, simmerring Infiniti

pierścień uszczelniający, simmerring do INFINITI

wybierz model samochodu INFINITI:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 45
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769227608
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 45
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769227608
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 54
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769409868
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 45
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Strona zabudowy Oś napędowa
nr EAN 3358960164865
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 43
Wysokość 1 [mm] 9
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960369734
Średnica wewnętrzna [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 45
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248121511
Średnica wewnętrzna [mm] 80
średnica zewnętrzna [mm] 100
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248838709
Wysokość [mm] 10,00
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 80,00
średnica zewnętrzna [mm] 100,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827S RD
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 45
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634312063
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 54
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634312292
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 80
średnica zewnętrzna [mm] 100
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634320464
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.