Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Iveco » silnik Iveco DAILY VI Platforma / podwozie » uszczelki Iveco DAILY VI Platforma / podwozie » pierścień uszczelniający, simmerring Iveco DAILY VI Platforma / podwozie

pierścień uszczelniający, simmerring do IVECO DAILY VI Platforma / podwozie

wybierz typ samochodu IVECO DAILY VI Platforma / podwozie:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 52
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769043949
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 56
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769044014
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 56
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960143051
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 64
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 80
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960120694
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 52
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960124111
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 38
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 52
Wysokość 1 [mm] 6
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Oś napędowa
nr EAN 3358965100806
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 52
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248127650
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 56
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/B
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa bez uszczelki przeciwpyłowej
nr EAN 4041248120613
Średnica wewnętrzna [mm] 64
średnica zewnętrzna [mm] 80
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248131565
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 64
średnica zewnętrzna [mm] 80
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634325575
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 52
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634325599
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.