Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Jaguar » silnik Jaguar XF I (X250) » uszczelki Jaguar XF I (X250) » pierścień uszczelniający, simmerring Jaguar XF I (X250)

pierścień uszczelniający, simmerring do JAGUAR XF I (X250)

wybierz typ samochodu JAGUAR XF I (X250):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 60
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960565471
Wersja ENCODER
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 85
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 132
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 150
Wysokość 1 [mm] 17
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 3358960592989
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 85
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 164
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 156
Wysokość 1 [mm] 15
Materiał TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
nr EAN 3358960673176
Średnica wewnętrzna [mm] 15
średnica zewnętrzna [mm] 32
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa bez uszczelki przeciwpyłowej
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248612514
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 60
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248593868
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału SP
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj korpusu z obudową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248725528
Szerokość [mm] 8,0
Średnica wewnętrzna [mm] 45,0
średnica zewnętrzna [mm] 60,0
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,015
dla numeru OE 06L 103 085 B
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224065082
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 60
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026635080701
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
nr EAN 4026635082712
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.