Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lamborghini » silnik Lamborghini CENTENARIO coupe » uszczelki Lamborghini CENTENARIO coupe » pierścień uszczelniający, simmerring Lamborghini CENTENARIO coupe

pierścień uszczelniający, simmerring do LAMBORGHINI CENTENARIO coupe

wybierz typ samochodu LAMBORGHINI CENTENARIO coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 67
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769737503
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 93
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 133,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 155
Wysokość 1 [mm] 15,5
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 3358960187239
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału SP
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Średnica wewnętrzna [mm] 93
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj korpusu z obudową
nr EAN 4041248044384
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 67
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248025482
Średnica wewnętrzna [mm] 43
średnica zewnętrzna [mm] 58
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/B
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa bez uszczelki przeciwpyłowej
nr EAN 4041248127773
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.