
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Typ skrzyni biegów | 16S-1822 TO + NMV |
| Typ skrzyni biegów | 16S-2222 TO + NMV |
| Typ skrzyni biegów | 16S-2522 TO + NMV |
| Typ skrzyni biegów | 16S-2522 TO + NMV221 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| nr EAN | 3358960370860 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| TECDOC-Nr silnika | 11550 |
| Wymagana ilość | 2 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| nr EAN | 8427769227615 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 11550 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 41 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769446849 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 11550 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 93 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 109 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 175 |
| Wysokość [mm] | 16 |
| nr EAN | 8427769560972 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 11550 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769446856 |

| TECDOC-Nr silnika | 11550 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 93 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 139,7 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 172 |
| Wysokość 1 [mm] | 12 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960157638 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 41 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960281777 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960118394 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 55 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 68 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960157119 |

| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Typ skrzyni biegów | 16S-1822 TO + NMV |
| Typ skrzyni biegów | 16S-2222 TO + NMV |
| Typ skrzyni biegów | 16S-2522 TO + NMV |
| Typ skrzyni biegów | 16S-2522 TO + NMV221 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| nr EAN | 3358960370860 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 41 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 690.110 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 93 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 139,7 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 172 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Wysokość [mm] | 12 |

| Grubość [mm] | 7,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42,0 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 55196125 |
| nr EAN | 4027816142119 |

| Szerokość [mm] | 8,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 54,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68,0 |
| Materiał uszczelnienia wargowego | FPM (fluor-kauczuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 11 11 7 802 665 |
| nr EAN | 4054224019153 |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 11550 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 11550 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 41 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 11550 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 52 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 11550 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 93 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Lancia KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Lancia KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA) produkowanego od 1998.06 do roku 2001.10
Jeżeli twoja Lancia dysponuje silnikiem o mocy 220 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Lancia KAPPA (838_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Lancia KAPPA (838_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Lancia z rocznika od 1998.06 do roku 2001.10, i mocy silnika 220 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025