
| Wymagana ilość | 2 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769043970 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769227820 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 7,5 |
| nr EAN | 8427769228070 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960134592 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Strona zabudowy | Silnik |
| nr EAN | 3358960281258 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| nr EAN | 3358960138590 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 35 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 96 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5313 |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 5313 |
| Wysokość [mm] | 9,00 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 96,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |

| TECDOC-Nr silnika | 5313 |
| Wysokość [mm] | 6,00 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 35,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 96 |
| Szerokość [mm] | 9 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Mitsubishi GALANT IV (A16_) 2.0 Turbo ECi (A164).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi GALANT IV (A16_) 2.0 Turbo ECi (A164) produkowanego od 1982.05 do roku 1984.05
Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 170 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Mitsubishi GALANT IV (A16_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Mitsubishi GALANT IV (A16_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1982.05 do roku 1984.05, i mocy silnika 170 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025