Typ silnika | 4D56T |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Wysokość [mm] | 8 |
nr EAN | 8427769115363 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Typ silnika | 4D56T |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 |
Wysokość [mm] | 7,5 |
nr EAN | 8427769228070 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 44 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960281432 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 96 |
Wysokość 1 [mm] | 9 |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
nr EAN | 3358960165985 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 96 |
Wysokość 1 [mm] | 7,5 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
nr EAN | 3358960353955 |
Strona zabudowy | od strony rolki paska |
Wersja | CT921K1, CT1107K1 |
nr EAN | 3358960460165 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Wysokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |
Strona zabudowy | z lewej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
średnica zewnętrzna [mm] | 35 |
Wysokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
Wysokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 |
Wysokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 2294 |
Wysokość [mm] | 9,00 |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 96,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 2294 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Szerokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 2294 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
Szerokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 2294 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 |
Szerokość [mm] | 7,5 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) 2.5 TD 4WD (V24C).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) 2.5 TD 4WD (V24C) produkowanego od 1990.12 do roku 2000.04
Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 99 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1990.12 do roku 2000.04, i mocy silnika 99 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025