Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Nissan » silnik Nissan CHERRY II coupe (N10) » uszczelki Nissan CHERRY II coupe (N10) » pierścień uszczelniający, simmerring Nissan CHERRY II coupe (N10)

pierścień uszczelniający, simmerring do NISSAN CHERRY II coupe (N10)

wybierz typ samochodu NISSAN CHERRY II coupe (N10):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 45
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634312162
Średnica wewnętrzna [mm] 33
średnica zewnętrzna [mm] 49
Wysokość [mm] 8
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 8427769393044
Średnica wewnętrzna [mm] 86
średnica zewnętrzna [mm] 103
Wysokość [mm] 10
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
nr EAN 8427769393051
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 45
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769393037
Średnica wewnętrzna [mm] 86
średnica zewnętrzna [mm] 103
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248708149
Średnica wewnętrzna [mm] 33
średnica zewnętrzna [mm] 49
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248708170
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 45
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248708163
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 45
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634312162
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 86
średnica zewnętrzna [mm] 103
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634320556
SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY I, LEGACY II, LEGACY III, LEGACY IV, LEGACY OUTBACK, LEGACY V, OUTBA
Uszczelniacz wału korbowego przód SUBARU IMPREZA (GT/WRX,STI), FORESTER, LEGACY, OUTBACK 2.0/2.5 01.93-
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.