
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769082672 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Wysokość 2 [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769825286 |

| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Numer podwozia do | -> 45999999 |
| --------------- | |
| Numer podwozia do | -> 48999999 |
| Numer podwozia do | 45999999 |
| Numer podwozia do | 48999999 |
| Numer podwozia do | 42 |
| Numer podwozia do | 4G |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960138828 |

| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Strona zabudowy | Silnik |
| Strona zabudowy | Oś napędowa |
| nr EAN | 3358960112446 |

| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960187451 |

| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Numer podwozia od | 52000001 -> |
| --------------- | |
| Numer podwozia od | 55000001 -> |
| --------------- | |
| Numer podwozia od | 58000001 -> |
| --------------- | |
| Numer podwozia od | 8B000001 -> |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 |
| Wysokość 1 [mm] | 14,6 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| nr EAN | 3358960217356 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer podwozia do | 45999999 |
| Numer podwozia do | 48999999 |
| Numer podwozia do | 42 |
| Numer podwozia do | 4G |
| Materiał | FKM (kauczuk fluorokarbonowy) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 80 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 98 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| nr EAN | 3358960884060 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer podwozia do | 45999999 |
| Numer podwozia do | 48999999 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer podwozia od | 52000001 |
| Numer podwozia od | 55000001 |
| Numer podwozia od | 58000001 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
| Wysokość [mm] | 14,6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk) |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 98,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD W |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |

| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika do | 20DR5879 |
| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Numer silnika od | 20DR5880 |
| TECDOC-Nr silnika | 14922 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 98,39 |
| Szerokość [mm] | 14,6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Numer podwozia do | 45999999 |
| Numer podwozia do | 48999999 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Wysokość [mm] | 7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |

| Numer podwozia od | 52000001 |
| Numer podwozia od | 55000001 |
| Numer podwozia od | 58000001 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wysokość [mm] | 14,6 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Opel ASTRA H GTC (A04) 1.8 (L08).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel ASTRA H GTC (A04) 1.8 (L08) produkowanego od 2005.03 do roku 2010.10
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Opel ASTRA H GTC (A04)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Opel ASTRA H GTC (A04) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2005.03 do roku 2010.10, i mocy silnika 125 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025