Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 22593 |
TECDOC-Nr silnika | 34969 |
TECDOC-Nr silnika | 24786 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 104 |
Wysokość [mm] | 11 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
nr EAN | 8427769935787 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 22593 |
TECDOC-Nr silnika | 34969 |
Typ silnika | (LTG) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44,8 |
średnica zewnętrzna [mm] | 61 |
Wysokość [mm] | 9 |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 8433577325931 |
TECDOC-Nr silnika | 24786 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960186348 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
do numeru RPO | LDK |
do numeru RPO | LHU |
kod | LDK |
kod | LHU |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Wysokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
do numeru RPO | LDK |
do numeru RPO | LHU |
kod | LDK |
kod | LHU |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Wysokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS OF |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 104 |
Wysokość [mm] | 11 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW OF |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
do numeru RPO | LTG |
kod | LTG |
Średnica wewnętrzna [mm] | 44,8 |
średnica zewnętrzna [mm] | 61 |
Wysokość [mm] | 9 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS OF |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 22593 |
Wysokość [mm] | 11,00 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 104,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S LD |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 22593 |
Wysokość [mm] | 7,00 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 22593 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 24786 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 34969 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 104 |
Szerokość [mm] | 11 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 34969 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 37 |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
Szerokość [mm] | 8 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 22593 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 24786 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Szerokość [mm] | 7 |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
kod | LTG/A2.0NHT 4x4 184k |
kod | LTG/B2.0NHT |
kod | LTG/A2.0NHT 4x4 184k |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Wysokość [mm] | 7 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo 4x4 (35).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo 4x4 (35) produkowanego od 2011.09 do roku 2013.06
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 250 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2011.09 do roku 2013.06, i mocy silnika 250 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025