Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » silnik Peugeot 4007 (VU_, VV_) » uszczelki Peugeot 4007 (VU_, VV_) » pierścień uszczelniający, simmerring Peugeot 4007 (VU_, VV_)

pierścień uszczelniający, simmerring do PEUGEOT 4007 (VU_, VV_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 4007 (VU_, VV_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 67
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769140259
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 67
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960122483
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 67
Wysokość 1 [mm] 12
Wysokość 2 [mm] 12,5
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960122476
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 67
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960152602
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 100
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 124
Wysokość 1 [mm] 13
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 3358960133274
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 43
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 58
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960131485
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 67
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248129166
Średnica wewnętrzna [mm] 100
średnica zewnętrzna [mm] 124
Wysokość [mm] 13
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248056042
Średnica wewnętrzna [mm] 43
średnica zewnętrzna [mm] 58
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/B
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa bez uszczelki przeciwpyłowej
nr EAN 4041248127773
Szerokość [mm] 12,0
Grubość [mm] 8,0
Średnica wewnętrzna [mm] 45,0
średnica zewnętrzna [mm] 67,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,029
dla numeru OE 023 997 84 47
nr EAN 4027816313298
Grubość [mm] 8,0
Średnica wewnętrzna [mm] 45,0
średnica zewnętrzna [mm] 67,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,024
dla numeru OE 120 997 03 46
nr EAN 4027816315346
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 67
Szerokość [mm] 13
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Szerokość [mm] 12
nr EAN 4026634101957
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 100
średnica zewnętrzna [mm] 124
Szerokość [mm] 13
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Szerokość [mm] 12
nr EAN 4026634200674
Szerokość [mm] 12,0
Grubość [mm] 8,0
Średnica wewnętrzna [mm] 45,0
średnica zewnętrzna [mm] 67,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,029
dla numeru OE 023 997 84 47
nr EAN 4044688313294
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.