
| TECDOC-Nr silnika | 15190 | 
| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| nr EAN | 8427769089817 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 15190 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| nr EAN | 8427769297861 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 15190 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| nr EAN | 8427769558313 | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Strona zabudowy | Silnik | 
| nr EAN | 3358960154576 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | 
| Wysokość 1 [mm] | 7 | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| nr EAN | 3358960154552 | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 | 
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 55 | 
| Wysokość 1 [mm] | 6,4 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | 
| nr EAN | 3358960187024 | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 | 
| Wysokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 | 
| Wysokość [mm] | 6,5 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | 

| Grubość [mm] | 7,0 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90,0 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 110,0 | 
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Ciężar [kg] | 0,014 | 
| dla numeru OE | 0127.28 | 
| nr EAN | 4027816118084 | 

| Wymagana ilość | 2 | 
| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| TECDOC-Nr silnika | 15190 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 | 
| Szerokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| TECDOC-Nr silnika | 15190 | 
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 | 
| Szerokość [mm] | 7 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | 

| Strona zabudowy | od strony czołowej | 
| TECDOC-Nr silnika | 15190 | 
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 | 
| Szerokość [mm] | 6 | 
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | 
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel produkowanego od 2000.10 do roku 2004.02
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 116 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Peugeot 406 Break (8E/F)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Peugeot 406 Break (8E/F) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2000.10 do roku 2004.02, i mocy silnika 116 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025