Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
TECDOC-Nr silnika | 29311 | |
TECDOC-Nr silnika | 30833 | |
TECDOC-Nr silnika | 33721 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769297861 |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
TECDOC-Nr silnika | 29311 | |
TECDOC-Nr silnika | 30833 | |
TECDOC-Nr silnika | 33721 | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769553103 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960154552 |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) | |
Kod silnika | RHZ (DW10BTED) | |
Kod silnika | RHZ (DW10BTED+) | |
Kod silnika | RHZ (DW10CTED) | |
Numer pozycji do | 10052 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960154569 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960281920 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 | |
Wysokość 1 [mm] | 8 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960154248 |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) | |
Kod silnika | RHZ (DW10BTED) | |
Kod silnika | RHZ (DW10BTED+) | |
Kod silnika | RHZ (DW10CTED) | |
Numer pozycji od | 10053 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
nr EAN | 3358960439086 |
Kod silnika | DW10BTED+ | |
Numer pozycji od | 10053 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
nr EAN | 3358960439130 |
Kod silnika | DW10BTED+ | |
Numer pozycji od | 10053 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 62 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960519313 |
Strona zabudowy | od strony rolki paska | |
nr EAN | 3358962890397 |
Kod silnika | RHZ (DW10ATED) | |
Kod silnika | RHZ (DW10BTED) | |
Kod silnika | RHZ (DW10BTED+) | |
Kod silnika | RHZ (DW10CTED) | |
Numer pozycji od | 10053 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960519283 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Norma emisji spalin | Euro 2 | |
Grubość [mm] | 7,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
dla numeru OE | 0807.28 | |
nr EAN | 4027816195719 |
Kod silnika | DW10BTED (RHZ) | |
Kod silnika | DW10BTED+ (RHZ) | |
Kod silnika | DW10CTED (RHZ) | |
Kod silnika | DW10ATED (RHZ) | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Kod silnika | DW10BTED (RHZ) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Kod silnika | DW10BTED+ (RHZ) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Kod silnika | DW10CTED (RHZ) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Kod silnika | DW10ATED (RHZ) | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S LD W | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Kod silnika | DW10ATED (RHZ) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Kod silnika | DW10BTED (RHZ) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Kod silnika | DW10CTED (RHZ) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Kod silnika | DW10BTED+ (RHZ) | |
Wysokość [mm] | 7,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 829S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Numer silnika do | 10052 | |
Numer pozycji do | 10052 | |
TECDOC-Nr silnika | 29311 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Numer silnika do | 10052 | |
Numer pozycji do | 10052 | |
TECDOC-Nr silnika | 30833 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 33721 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 29311 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 30833 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 33721 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 10727 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 33721 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Numer silnika do | 10052 | |
Numer pozycji do | 10052 | |
TECDOC-Nr silnika | 29311 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Numer silnika do | 10052 | |
Numer pozycji do | 10052 | |
TECDOC-Nr silnika | 30833 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Numer silnika od | 10053 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | nie zawarty w zestawie | |
Numer pozycji od | 10053 | |
TECDOC-Nr silnika | 29311 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Numer silnika od | 10053 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | nie zawarty w zestawie | |
Numer pozycji od | 10053 | |
TECDOC-Nr silnika | 29311 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 62 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Peugeot EXPERT Furgon (222) 2.0 HDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot EXPERT Furgon (222) 2.0 HDI produkowanego od 2000.07 do roku 2006.12
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 109 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Peugeot EXPERT Furgon (222)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Peugeot EXPERT Furgon (222) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2000.07 do roku 2006.12, i mocy silnika 109 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025