Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Porsche » silnik Porsche 911 kabriolet (991) » uszczelki Porsche 911 kabriolet (991) » pierścień uszczelniający, simmerring Porsche 911 kabriolet (991)

pierścień uszczelniający, simmerring do PORSCHE 911 kabriolet (991)

wybierz typ samochodu PORSCHE 911 kabriolet (991):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 50
średnica zewnętrzna [mm] 90
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Wysokość 1 [mm] 8,5
Wysokość 2 [mm] 13,5
nr EAN 8427769682285
Średnica wewnętrzna [mm] 105
średnica zewnętrzna [mm] 130
średnica zewnętrzna [mm] 205
Wysokość [mm] 15
nr EAN 8427769682308
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 106
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 190
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 196
Wysokość 1 [mm] 15,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
nr EAN 3358960187277
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 36
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960187246
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 50
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 90
Wysokość 1 [mm] 14
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 3358960542632
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 106
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 195
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 205
Wysokość 1 [mm] 15,5
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
nr EAN 3358960556073
Średnica wewnętrzna [mm] 50
średnica zewnętrzna [mm] 90
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Wysokość [mm] 14
nr EAN 4041248551721
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm] 106
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 196
średnica zewnętrzna [mm] 215
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału IWD
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj korpusu z obudową
nr EAN 4041248551738
Średnica wewnętrzna [mm] 36
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248544037
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołnierzem
Ciężar netto [g] 250
nr EAN 5902048901415
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm] 36
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634313251
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
nr EAN 4026634320990
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
nr EAN 4026634314586
Wysokość [mm] 7
Średnica wewnętrzna [mm] 36
średnica zewnętrzna [mm] 50
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy od strony czołowej
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring pasujące do PORSCHE 911 kabriolet (991)
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.