
| TECDOC-Nr silnika | 18885 |
| Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| nr EAN | 8427769090004 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 54 |
| Wysokość 1 [mm] | 6 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960281821 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Strona zabudowy | Silnik |
| nr EAN | 3358960154255 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
| Wysokość 1 [mm] | 6,8 |
| Wysokość 2 [mm] | 11 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960182463 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 68 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960138651 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960154248 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Strona zabudowy | Silnik |
| nr EAN | 3358960157386 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Rok prod. do | 199704 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 50 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 22 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Rok prod. od | 199704 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 11 |
| Wysokość 2 [mm] | 6,8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Rok prod. do | 199812 |
| Szerokość [mm] | 7,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42,0 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4027816105381 |

| TECDOC-Nr silnika | 18885 |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 18885 |
| Wysokość [mm] | 11,00 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LDW |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | z przodu |
| TECDOC-Nr silnika | 18885 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| TECDOC-Nr silnika | 18885 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 22 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 18885 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
| Szerokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 18885 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Szerokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Szerokość [mm] | 6,8 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 1.8 produkowanego od 1995.06 do roku 2001.02
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 94 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Renault LAGUNA I (B56_, 556_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Renault LAGUNA I (B56_, 556_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1995.06 do roku 2001.02, i mocy silnika 94 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025