Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » silnik Renault LAGUNA I (B56_, 556_) » uszczelki Renault LAGUNA I (B56_, 556_) » pierścień uszczelniający, simmerring Renault LAGUNA I (B56_, 556_)

pierścień uszczelniający, simmerring do RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_)

wybierz typ samochodu RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj korpusu z obudową
nr EAN 4041248796511
Średnica wewnętrzna [mm] 96
średnica zewnętrzna [mm] 114
Wysokość [mm] 9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AW/BS OF
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248800775
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka metalowo-elastomerowa
Średnica wewnętrzna [mm] 96
średnica zewnętrzna [mm] 114
Szerokość [mm] 9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ESS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026635209362
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramką wspornika
Średnica wewnętrzna [mm] 55
nr EAN 4026635219590
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 55
nr EAN 4026635217541
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.