Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
dla numeru OE | 054 115 147 B | |
nr EAN | 4027816020851 |
Wymagana ilość | 2 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Rok prod. do | 200305 | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
nr EAN | 8427769086014 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Rok prod. do | 200305 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 8427769067747 |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960127099 |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960107398 |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 205 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 235 | |
Wysokość 1 [mm] | 15 | |
Materiał | TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960530264 |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 12 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
Wysokość [mm] | 15 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 422.822 |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |
Grubość [mm] | 11,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105,0 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,058 | |
dla numeru OE | 068 103 051 G | |
nr EAN | 4027816010906 |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
dla numeru OE | 054 115 147 B | |
nr EAN | 4027816020851 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wymagana ilość | 2 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Szerokość [mm] | 10,0 | |
nr EAN | 4014870339203 |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 11499 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara | |
kierunkowa |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 11499 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 11498 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 | |
Szerokość [mm] | 12 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 10 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Materiał | blacha stalowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Grubość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Ciężar [kg] | 0,195 | |
nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2.5 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2.5 TDI produkowanego od 2000.11 do roku 2005.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2000.11 do roku 2005.05, i mocy silnika 150 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024