Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » silnik Volvo 8700 » uszczelki Volvo 8700 » pierścień uszczelniający, simmerring Volvo 8700

pierścień uszczelniający, simmerring do VOLVO 8700

wybierz typ samochodu VOLVO 8700:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Wysokość [mm] 12
nr EAN 8427769140037
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 110
Wysokość 1 [mm] 12
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960125798
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 110
Wysokość 1 [mm] 12
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960195463
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 48
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 65
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960120458
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 72
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 96
Wysokość 1 [mm] 9
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 3358960281449
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 38
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960153814
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 48
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 65
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Strona zabudowy od strony czołowej
nr EAN 3358960195494
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 52
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Strona zabudowy Oś przednia dodatkowa
nr EAN 3358965100424
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Wysokość [mm] 12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A/BS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248040379
Średnica wewnętrzna [mm] 48
średnica zewnętrzna [mm] 65
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A/BS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248036358
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248036334
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Wysokość [mm] 12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A/BS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248159811
Szerokość [mm] 12,0
Średnica wewnętrzna [mm] 90,0
średnica zewnętrzna [mm] 110,0
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,069
dla numeru OE 11 14 2 249 533
nr EAN 4027816210733
Szerokość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 38,0
średnica zewnętrzna [mm] 50,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4027816045908
Szerokość [mm] 10,0
Średnica wewnętrzna [mm] 48,0
średnica zewnętrzna [mm] 65,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,028
dla numeru OE 11 14 1 275 466
nr EAN 4027816121763
Wysokość [mm] 7,00
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 38,00
średnica zewnętrzna [mm] 50,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827S DD W
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
kierunkowa 
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 48
średnica zewnętrzna [mm] 65
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634101834
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Szerokość [mm] 12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634101940
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
nr EAN 4026634102077
Szerokość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 38,0
średnica zewnętrzna [mm] 50,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4044688045904
Szerokość [mm] 10,0
Średnica wewnętrzna [mm] 48,0
średnica zewnętrzna [mm] 65,0
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,028
nr EAN 4044688121769
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Materiał AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Wysokość [mm] 12
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Materiał uszczelnienia wargowego PTFE (Polytetrafluorethylen)
Strona zabudowy od strony czołowej
Wysokość [mm] 10
Średnica wewnętrzna [mm] 48
średnica zewnętrzna [mm] 65
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
średnica zewnętrzna [mm] 75
Grubość [mm] 8
Średnica wewnętrzna [mm] 10
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 4046001639647
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.