Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960142337 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769120039 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 34 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 5,5 | |
nr EAN | 8427769443886 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 98 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Wysokość [mm] | 8,5 | |
nr EAN | 8427769708008 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769707988 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 51 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
nr EAN | 8427769723940 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 65 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960186676 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 6 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358960198518 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 98 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 | |
Wysokość 1 [mm] | 8,5 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
nr EAN | 3358965100875 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 51 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 65 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960186621 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Strona zabudowy | Silnik | |
nr EAN | 3358960142337 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 98 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Wysokość [mm] | 8,5 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 5,6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 51 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 5,6 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | B | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 51 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Wymagana ilość | 2 | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Szerokość [mm] | 7 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 18002 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 98 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 | |
Szerokość [mm] | 8,5 | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Volvo S40 I (644) 2.0 T4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volvo S40 I (644) 2.0 T4 produkowanego od 2000.07 do roku 2003.12
Jeżeli twój Volvo dysponuje silnikiem o mocy 200 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Volvo S40 I (644)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Volvo S40 I (644) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volvo z rocznika od 2000.07 do roku 2003.12, i mocy silnika 200 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025