Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daihatsu » układ hamulcowy Daihatsu TERIOS (J2_, F7__) » hamulce tarczowe Daihatsu TERIOS (J2_, F7__) » pojedyncze części, tarcza kotwiczna Daihatsu TERIOS (J2_, F7__)

pojedyncze części, tarcza kotwiczna do DAIHATSU TERIOS (J2_, F7__)

wybierz typ samochodu DAIHATSU TERIOS (J2_, F7__):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
9.00 zł
 Kup
Długość [mm] 30
Wymiar gwintu M10x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Rozmiar klucza 11
nr EAN 5706021008777
Długość [mm] 835
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109564655
Długość [mm] 630
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109564945
Długość [mm] 854
Długość przewodu [mm] 771
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633477413
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 609
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047023127402
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 770
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047025390736
Wymagana ilość 2
nr EAN 5012759829745
Wymagana ilość 8
nr EAN 5012759282106
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 835
nr EAN 5012759494073
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 605
nr EAN 5012759497937
Strona zabudowy Oś tylna
Długość przewodu [mm] 706
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079316330
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 560
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 5903766321745
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 740
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074118757
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 560
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074128558
cena brutto:
8.00 zł
 Kup
Długość [mm] 25
Wymiar gwintu M8x1,25
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Rozmiar klucza 8
nr EAN 5706021008920
Status produktu: Normalny
nr EAN 5706021006780
Status produktu: Normalny
nr EAN 5706021080360
Długość [mm] 14
Wymiar gwintu M6x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Rozmiar klucza Torx-30
nr EAN 5706021127423
Długość [mm] 14
Wymiar gwintu M6x1
Materiał Stal
Powierzchnia zabezpieczony metoda GEOMET
Kształt łba śruby / nakrętki wewnętrzny Torx
Wymagana ilość 2
Techniczny numer informacyjny 96981 0012 0 2
nr EAN 4019722448522
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pojedyncze części, tarcza kotwiczna

Hamulcowa tarcza kotwiczna


Hamulce to jeden z najważniejszych elementów samochodu. Bez niego zatrzymanie pojazdu byłoby niemożliwe. Tarcza kotwiczna jest podstawowym elementem tarczo-bębnowego i bębnowego układu hamulcowego. Osłona hamulcowa to druga często spotykana nazwa tej części, jest tak nazywana, ponieważ jest to jej funkcja (chroni elementy znajdujące się w bębnie hamulcowym przed czynnikami zewnętrznymi). To właśnie do niej przymocowane są wszystkie elementy takie jak: szczęki hamulcowe, rozpieraki, tłoczek itd. Dostęp do tej części jest utrudniony, ponieważ przed jej demontażem należy zdemontować wszystkie elementy znajdujące się na niej.

Bez tarczy kotwicznej elementy układu hamulcowego ulegałyby zniszczeniu w krótkim czasie przez czynniki zewnętrzne takie jak: woda, kamienie, piasek itd. W przypadku uszkodzenia tej pojedynczej części może dojść do obniżenia skuteczności hamowania, lub całkowite zablokowanie hamulców. Tarcze kotwiczne powinny być wymieniane w przypadku gdy zauważona zostanie korozja lub inne uszkodzenia, wymienia się je rzadziej niż elementy bębnowego układu hamulcowego (raz na kilka lat). Osłona hamulców jest w ciągłym kontakcie ze szkodzącymi czynnikami, dlatego często powstaje na niej rdza. Przez rdzę mogą powstać dziury, lub odkształcenia mogące powodować tarcie z innymi elementami układu hamulcowego.

Wszelkie usterki układu hamulcowego są niedopuszczalne na drodze, ponieważ powodują one duże zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. Skutkiem niedopilnowania stanu pojazdu może być nawet śmierć większej ilości osób. Dlatego wszystkie elementy układu hamulcowego powinny być często serwisowane i wymieniane na czas. Wymiana tej części może być bardzo problematyczna w szczególności bez odpowiednich narzędzi, niektóre osoby rozcinają tarczę w najcieńszym miejscu, aby ułatwić sobie zadanie.