Długość [mm] | 30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. | |
Rozmiar klucza | 11 | |
nr EAN | 5706021008777 |
Długość [mm] | 835 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8717109564655 |
Długość [mm] | 630 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8717109564945 |
nr EAN | 3165141014426 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość całkowita [mm] | 609 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 4047023127402 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość całkowita [mm] | 786 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 4047024732780 |
Wymagana ilość | 2 | |
nr EAN | 5012759068151 |
Wymagana ilość | 2 | |
nr EAN | 5012759829745 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 835 | |
nr EAN | 5012759494073 |
Wymagana ilość | 6 | |
nr EAN | 5012759507407 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 605 | |
nr EAN | 5012759497937 |
nr EAN | 5012759548288 |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
System hamulcowy | Lucas |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Długość przewodu [mm] | 706 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079316330 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
nr EAN | 8001063701363 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8050947017595 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość całkowita [mm] | 786 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 5903364310462 |
System hamulcowy | ATE | |
nr EAN | 5903766310237 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Długość przewodu [mm] | 730 | |
Długość całkowita [mm] | 835 | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
dla numeru OE | 1238399 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Wymagana ilość | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 740 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 4040074118757 |
nr EAN | 5703858366667 |
Ciężar netto [g] | 53 | |
nr EAN | 5908281471012 |
Ciężar netto [g] | 55 | |
nr EAN | 5908281472026 |
Długość przewodu [mm] | 775 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
nr EAN | 4031185399265 |
Długość [mm] | 36 | |
Wymiar gwintu | M8x1,25 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. | |
Rozmiar klucza | 9 | |
nr EAN | 5706021008708 |
Długość [mm] | 29 | |
Wymiar gwintu | M6x1 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. | |
Rozmiar klucza | 7 | |
nr EAN | 5706021008760 |
nr EAN | 5706021154023 |
nr EAN | 5706021162172 |
nr EAN | 5706021006780 |
nr EAN | 5706021007350 |
nr EAN | 5706021133677 |
Długość [mm] | 19 | |
Wymiar gwintu | M10x1,25 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. | |
Rozmiar klucza | Hex-5 | |
nr EAN | 5706021125870 |
Długość [mm] | 16 | |
Wymiar gwintu | M6x1 | |
Rodzaj gwintu | Gwint zewn. | |
Rozmiar klucza | Torx-30 | |
nr EAN | 5706021125887 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 770 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8430320275420 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 615 | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
nr EAN | 8430320275475 |
Lokalizacja w aucie | Oś tylna |
System hamulcowy | TRW |
EAN | 8430320313764 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | z obu stron |
Masa [g] | 77 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Długość przewodu [mm] | 850 | |
nr EAN | 3413521603785 |
Długość [mm] | 655 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,039 | |
nr EAN | 4054228009884 |
Długość [mm] | 16,1 | |
Wymiar gwintu | M6x1 | |
Materiał | Stal | |
Powierzchnia | Chrom-(VI)-wolna pasywacja | |
Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx | |
Wymagana ilość | 2 | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | TPM1000 | |
Techniczny numer informacyjny | 96981 0008 0 2 | |
nr EAN | 4019722378195 |
Długość [mm] | 854 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
nr EAN | 3322938401290 |
Hamulce to jeden z najważniejszych elementów samochodu. Bez niego zatrzymanie pojazdu byłoby niemożliwe. Tarcza kotwiczna jest podstawowym elementem tarczo-bębnowego i bębnowego układu hamulcowego. Osłona hamulcowa to druga często spotykana nazwa tej części, jest tak nazywana, ponieważ jest to jej funkcja (chroni elementy znajdujące się w bębnie hamulcowym przed czynnikami zewnętrznymi). To właśnie do niej przymocowane są wszystkie elementy takie jak: szczęki hamulcowe, rozpieraki, tłoczek itd. Dostęp do tej części jest utrudniony, ponieważ przed jej demontażem należy zdemontować wszystkie elementy znajdujące się na niej.
Bez tarczy kotwicznej elementy układu hamulcowego ulegałyby zniszczeniu w krótkim czasie przez czynniki zewnętrzne takie jak: woda, kamienie, piasek itd. W przypadku uszkodzenia tej pojedynczej części może dojść do obniżenia skuteczności hamowania, lub całkowite zablokowanie hamulców. Tarcze kotwiczne powinny być wymieniane w przypadku gdy zauważona zostanie korozja lub inne uszkodzenia, wymienia się je rzadziej niż elementy bębnowego układu hamulcowego (raz na kilka lat). Osłona hamulców jest w ciągłym kontakcie ze szkodzącymi czynnikami, dlatego często powstaje na niej rdza. Przez rdzę mogą powstać dziury, lub odkształcenia mogące powodować tarcie z innymi elementami układu hamulcowego.
Wszelkie usterki układu hamulcowego są niedopuszczalne na drodze, ponieważ powodują one duże zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. Skutkiem niedopilnowania stanu pojazdu może być nawet śmierć większej ilości osób. Dlatego wszystkie elementy układu hamulcowego powinny być często serwisowane i wymieniane na czas. Wymiana tej części może być bardzo problematyczna w szczególności bez odpowiednich narzędzi, niektóre osoby rozcinają tarczę w najcieńszym miejscu, aby ułatwić sobie zadanie.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023