Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ hamulcowy Mitsubishi PAJERO III (V7_W, V6_W) » hamulce tarczowe Mitsubishi PAJERO III (V7_W, V6_W) » pojedyncze części, tarcza kotwiczna Mitsubishi PAJERO III (V7_W, V6_W)

pojedyncze części, tarcza kotwiczna do MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
9.00 zł
 Kup
Długość [mm] 30
Wymiar gwintu M10x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Rozmiar klucza 11
nr EAN 5706021008777
Długość [mm] 1260
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109712858
Długość [mm] 1270
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109712896
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759548349
Strona zabudowy Oś tylna
System hamulcowy Mando
Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g] 125
nr EAN 5902048898432
Ciężar netto [g] 114
nr EAN 5902048898425
Status produktu: Normalny
nr EAN 5706021162905
Status produktu: Normalny
nr EAN 5706021176131
Status produktu: Normalny
nr EAN 5706021101409
Status produktu: Normalny
nr EAN 5706021134087
Długość [mm] 16
Wymiar gwintu M6x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Rozmiar klucza Torx-30
nr EAN 5706021125887
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy MANDO
nr EAN 8430320259406
Strona zabudowy Oś tylna
System hamulcowy Mando
nr EAN 8430320261720
Długość [mm] 16,1
Wymiar gwintu M6x1
Materiał Stal
Powierzchnia Chrom-(VI)-wolna pasywacja
Kształt łba śruby / nakrętki wewnętrzny Torx
Wymagana ilość 2
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu TPM1000
Techniczny numer informacyjny 96981 0008 0 2
nr EAN 4019722378195
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pojedyncze części, tarcza kotwiczna

Hamulcowa tarcza kotwiczna


Hamulce to jeden z najważniejszych elementów samochodu. Bez niego zatrzymanie pojazdu byłoby niemożliwe. Tarcza kotwiczna jest podstawowym elementem tarczo-bębnowego i bębnowego układu hamulcowego. Osłona hamulcowa to druga często spotykana nazwa tej części, jest tak nazywana, ponieważ jest to jej funkcja (chroni elementy znajdujące się w bębnie hamulcowym przed czynnikami zewnętrznymi). To właśnie do niej przymocowane są wszystkie elementy takie jak: szczęki hamulcowe, rozpieraki, tłoczek itd. Dostęp do tej części jest utrudniony, ponieważ przed jej demontażem należy zdemontować wszystkie elementy znajdujące się na niej.

Bez tarczy kotwicznej elementy układu hamulcowego ulegałyby zniszczeniu w krótkim czasie przez czynniki zewnętrzne takie jak: woda, kamienie, piasek itd. W przypadku uszkodzenia tej pojedynczej części może dojść do obniżenia skuteczności hamowania, lub całkowite zablokowanie hamulców. Tarcze kotwiczne powinny być wymieniane w przypadku gdy zauważona zostanie korozja lub inne uszkodzenia, wymienia się je rzadziej niż elementy bębnowego układu hamulcowego (raz na kilka lat). Osłona hamulców jest w ciągłym kontakcie ze szkodzącymi czynnikami, dlatego często powstaje na niej rdza. Przez rdzę mogą powstać dziury, lub odkształcenia mogące powodować tarcie z innymi elementami układu hamulcowego.

Wszelkie usterki układu hamulcowego są niedopuszczalne na drodze, ponieważ powodują one duże zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. Skutkiem niedopilnowania stanu pojazdu może być nawet śmierć większej ilości osób. Dlatego wszystkie elementy układu hamulcowego powinny być często serwisowane i wymieniane na czas. Wymiana tej części może być bardzo problematyczna w szczególności bez odpowiednich narzędzi, niektóre osoby rozcinają tarczę w najcieńszym miejscu, aby ułatwić sobie zadanie.